Returnering & fortrydelse

Det er helt okay at ændre mening, og derfor kan du naturligvis fortryde dit køb, annullere det, ændre i din bestilling eller returnere din vare. Der er dog nogle ting, du skal vide og være opmærksom på, hvis du ønsker at returnere eller fortryde dit køb.

Returnering

Du har altid 14 dages fuld returret gældende fra den dag, du modtager dine varer, når du handler hos Lolo & Bloom. 

Bemærk venligst at det er på eget ansvar og for egen regning at sende varerne retur til Lolo & Bloom. Husk at gemme din postkvittering som dokumentation for at varen er afsendt. Lolo & Bloom modtager ikke pakker sendt til afhentning eller pr. efterkrav. 

Før du sender en vare retur, skal du kontakte

Lolo & Bloom kundeservice på info@lolobloom.dk

Vi overfører det betalte beløb til din konto, efter vi har modtaget den eller de varer, du har sendt retur. Vi tilbagebetaler kun til det kreditkort, som du har købt varerne med. Dette er for at mindske risikoen for misbrug af stjålne kort.

Varens stand samt originalemballage

Returnerede varer skal være i god og ubeskadiget stand.

Du kan returnere et køb inden for de 14 dage, når varen er ubrugt og uåbnet. Vær opmærksom på at varens originalemballage skal være intakt. 

Vi tager ikke intimpleje produkter retur. Det gælder feks. glidecreme, olier mm.

Ønsker du yderligere information om din lovpligtige fortrydelsesret, er du velkommen til at læse mere på Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside:http://www.kfst.dk/Forbrugerforhold

Uafhentede pakker

Hvis du nægter at modtage eller undlader at afhente din pakke, så returneres pakken automatisk til Lolo & Bloom, hvorefter vi tilbagefører beløbet til dit betalingskort inden for 2 uger. Vær dog opmærksom på, at du ved denne form for fortrydelse selv står for retur fragten + service 60,- kr.