Reklamation

Hvis du har været så uheldig at få en defekt vare, skal du udfylde vores reklamationsformular nedenfor og sende på mail.

Om produktreklamation

Når vi har modtaget din reklamation, vil vi behandle den hurtigst muligt og afhjælpe manglen, så godt vi kan. Ud fra dine billeder vil vi vurdere, om reklamationen er baseret på en produktions- eller materialefejl, eller om den evt. skyldes almindelig slitage.

Vurderer vi, at reklamationen er berettiget, vil vi typisk kunne afhjælpe manglen ved levering af ombytning.

Lolo & Bloom handler naturligvis under købeloven og de retningslinier, forbrugerstyrelsen har lavet. Det betyder bl.a., at du som kunde hos Lolo & Bloom, har 24 måneders reklamationsret over fejl eller mangler ved varen regnet fra det tidspunkt, hvor du modtog varen. Du skal reklamere inden rimelig tid, efter at du har konstateret fejlen eller manglen. En rettidig, berettiget reklamation betyder, at du enten kan få varen repareret, få et prisafslag eller få pengene tilbage afhængig af den konkrete situation.

Reklamationsretten bortfalder, hvis fejlen eller manglen er forårsaget af køber, eksempelvis som følge af fejlagtig brug eller reparation eller som følge af almindelig slidtage.

Mener du, at der er en fejl eller mangel ved varen, bedes du sende en mail til

Lolo & Bloom kundeservice på info@lolobloom.dk. E-mailen skal indeholde:

  1. Dit ordrenummer (du kan finde det på din ordrebekræftelse)
  2. Billeder af problemet
  3. Beskrivelse af problemet
  4. Dit fulde navn

Du vil herefter blive kontaktet af en Lolo & Bloom medarbejder, som vil hjælpe dig videre herfra.